Tuesday, May 29, 2007

Επιστροφή στην Αθήνα


Τρίτη 29/5/2007 βράδυ

Γυρνάω απ’ το μάθημα και αφού είναι νωρίς (ο άλλος θα μπει στις 12, αν μπει) είπα να πάω να δω το σταθμό στο Γκάζι.


Λάθος κατεύθυνση και φτάνω Περιστέρι. Φτου…Πάλι πίσω…Σημάδι να πάω σπίτι μου?

Ακούω το «Summer ‘78» του Yann Tiersen από το «Good Bye Lenin» και έχω χαθεί…Αυτό το κομμάτι λειτουργεί καλύτερα και από τη φαντασία. Τελειώνει και το ξαναβάζω. Δε μελαγχολώ όπως παλιά. Η Αθήνα δεν είναι ίδια τώρα.

Βλακείες. Η Αθήνα δεν άλλαξε. Άλλαξε ο τρόπος που τη ζω. Ίσως και να έκανε καλό το διήμερο εκτός Αθηνών.

«Σύνδεση με τη γραμμή 1 Πειραιάς…»

Πρόσωπα παγωμένα, αδιάφορα. Ένα πρόσωπο τα κοιτάει, το δικό μου. Γίνεται το ίδιο με αυτά. Κάποιος γελάει, γυρίζω να δω καλύτερα. Δεν έχει ακουστικά, κοιτάει στο κενό, κάτι θα σκέφτηκε. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν χαρούμενες σκέψεις…

Αλλάζω γραμμή. Πάω Κεραμεικό τελικά. Ο Yann Tiersen είναι ακόμα στα αυτιά μου, παίζει με τα συναισθήματά μου.

Η αποβάθρα είναι άδεια. Κάθονται σπίτι τους ίσως…Το τρένο αργεί και κομπλάρω από την κοπέλα που με κοιτάει απορημένη να γράφω στηρίζοντας το τετράδιο στα πόδια μου.

Έρχεται κόσμος. ΑΙΓΑΛΕΩ 01:00 λέει ο πίνακας.

Σχεδόν άδειο το βαγόνι μου. Θα δω το σταθμό με την ησυχία μου. Η κοπέλα με κοιτάει ακόμα, την κοιτάω και κατεβάζει το βλέμμα.

«Τερματίζει εδώ?» Όχι…Αιγάλεω.

«Next station Kerameikos»

Φτάσαμε.

Ο σταθμός μυρίζει καινούριο και λάμπει από τα πολλά φώτα και τον ανύπαρκτο κόσμο. Η Κωνσταντινουπόλεως έχει και «Έξοδο».

Είδα 2 ζευγάρια. Το ένα, bear, κοιτάει το χάρτη της περιοχής. Ανεβαίνοντας την Περσεφόνης προς την Τεχνόπολη φάνηκε ο Παρθενώνας. Όσες φορές είχα έρθει δεν το είχα προσέξει. Στην «κύρια» είσοδο του σταθμού, αυτή της Τεχνόπολης, έχει πιο πολύ κόσμο. Γελαστά πρόσωπα και πρόσωπα που ψάχνουν (άλλα πρόσωπα ίσως?). Επιστρέφω στην αποβάθρα και δίπλα μου είναι δύο αγόρια. Βγάζω τα ακουστικά μου και πιάνω κάτι για pride και party. Ξαναγυρίζω στον Tiersen το τρένο αργεί και ψάχνω στυλό να γράψω. Δε γράφει κανένα και πέφτω…Ηρεμώ και γράφει το ένα…

Αδιάφορη διαδρομή, γεμάτη σκέψεις και αναστεναγμούς εξαιτίας του κομματιού.

Έφτασα…Καληνύχτα..

1 comment:

Anonymous said...

Auto me to tetradio kai to stylo kai to vlemma aporias apo allous to exw zhsei. Genika exw mia mania na grafw otan variemai. An deis ta sxolika mou tetradia pio polla pralyrimata tha deis para askhseis. Den katalavainw giati o kosmos to thewrei toso periergo na grafeis... se kathe stigmh tis zois sou.